Pages

15/10/2011

. TERENGGANU vs SELANGOR


sekarang kan musim bola PIALA MALAYSIA.
ohsedihsangat! sebab tak dapat tengok bola. kekangan mase yang terlampau padat. sob3

nasib baik dapat boifi yang kaki bola gak.
so, dapat gak la aku berita terhangat di pasaran sal bola neh.
next week semifinal TERENGGANU vs SELANGOR.

untuk makluman korang, aku ni orang TERENGGANU
&
incik hubby orang SELANGOR.
elok sangatlah,kan? haha

then, semalam aku merajuk ngan die sal bola neh. nak tau kenapa?
jom bace neh :


HUBBY : Syg, kite hold jap relationship kite leh x? Seminggu..

AKU : Knp?

HUBBY : Tah la.. X taw nak ckp cmne..

AKU : Xpela.syg tdo dlu.bwtla suke ht b.salam (ayat merajuk + mata dah berair mase nih..ngeh3)

HUBBY : Next week semifinal piala malaysia, selangor lwn terengganu. Confirm la slgr mng, 2 xnak die kecik atie, haha
8b

AKU : @___@ (sabo jela) *tak balas mesej die*

------------------------------------------------------------------

5 minit kemudian,die kol.aku angkat sambil nangis2...haha
padan muke die..bergurau gtu ag..
kan dah kena pujuk :p




papepon, qaseh sayang b ketat2 ... :)



No comments:

Post a Comment