Pages

30/10/2011

. Sehari bersama GFs



oho~ minggu depan ade 3 test.tapi sempat lagi aku berpoye-poye. haha
sekadar menggembirakan hati yang rawan & serabut ni aje.

semalam 1 hari suntuk aku takde kat UTM. pagi kul 7 aku dah gerak g BUNGA RAYA. pusat memandu okeh. pergi latihan lesen kete lol. kul 11 baru balik. pheww~ penat woo. balik bilik,mandi2,ciap2 ngadap nota power elektronik jap.dalam kul 1 lebih my GFs, anas & afi datang amik.
haa~pergi mane?jeng2..
g kat ape tah name tempat tu.Taman Merdeka JB kot. aku ngan afi g teman anas photoshoot untuk butik Love That Shawl.
ni sebenarnye sesi kedua.outdoor.yg sesi first aku terlepas sebab ade lesen.hoho

yang outdoor ni panas skit.so, aku ngan afi duk la lepak bawah pokok sambil duk layan 2 org budak kecik yang comel sangat ni.diorang anak salah sorang photographer tu.si kakak tu la yang banyak ckp. 



ni Rif'at. baru 8 bulan.aku suke dukung die sbb tak nangis..comel sangat2..


afi pon suke dukung die..heee


erk~makwe sape nih?


ni budak yg banyak cakap.hii..seronok layan die.ape tah name penuh die.lupe dah.kitorang panggil die Yash.petah sangattt ~




ni video yang sempat aku rakam mase kitorang usik yash nak amik adik die..haha..sile sengetkan kepala :)

pas anas habis photoshoot, kitorang pergi pekena ABC kat Hutan Bandar JB.anas yang belanja.hehe.time kasih,anas... ABC tu sangat sedap tp aku tak habiskan.manis sangat.aku manela makan benda2 manis..huhu




dah siap makan ABC,anas ajak g tengok kawan die menari sempena majlis ape tah kat PERSADA JB.ala,budak2 UTM gak yang buat persembahan.bangga jap. haha
sementara tunggu kawan die tuh,sempatla jugak aku ngan anas duk memanjakan diri kat kerusi urut ni.hehe




kitorang tengok kawan anas menari untuk pembukaan je. yang zapin bagai tu tak tengok. sbb aku ngan afi dah tak larat sangat. huhu. gambar tak sempat nak amik sebab battery hp aku dah low mase tuh. huhu
pastu kitorang g bazar JB jap.then balikkkk~ heee

seronok sangat semalam.so,hari ni kena sambung study..lallalala


notakaki :incik hubby gertak suh dapat dekan sem ni. hoho

1 comment: