Pages

16/10/2011

. Kapten Hati


mesti korang semua bosan kan bile duk bace aku punye entri cite sal my bucuk je. hehe
biarlah.mood ngah hepi nih. t lain kali aku cite sal life aku lak..




ecelli,tadi my bucuk upload gambar team bola die. BELANGGGGG ! seperti gambar di bawah. haha. haa ~ ni yang nak gtau nih. my bucuk ni,kapten team diorang merangkap goal keeper. amacam? hebat tak? haha.. angkat kening sat ~ tettttt
hehe.saje nak bangga2 :p


ce cari,yang mane kapten? ngeh2 :p
yang paling mooooolattttt lah.... :)



haha~ eniwei, incik hubby bukan aje kapten team diorang, tapi, KAPTEN HATI aku gak. die lah tempat aku lepaskan segala tekanan mental aku nih. sian die dapat gepren yang mudah hangin nih. baju kena curik pon marah2. haha. nasib baik boipren penyabo.
die cakap, kalo tekanan ke hape, lepaskan kat die.die tak nak aku lepas kat orang lain. haha ~ yang aku makin hangin bile die gelak mase aku ngah membebel-bebel marah. haha
last-last sejuk gak aku.
terima kasih,cinta !


No comments:

Post a Comment