Pages

14/10/2011

. BEN ASHAARI pilih aku ~ wuwu


fuhh ~ penat.. petang tadi g buat passport.
22hb ni nak g singapore~ jangan jelesssss ! hahaha
balik wat passport g makan nasi beriyani n TUTTI FRUTTI :)
ohsem la. sedap wooooo ~

kul 7 baru sampai bilik.balik, solat maghrib g bilik Teeh mintak die install software Pspice.pastu lepak bilik nisa jap. pastu g print nota kat bilik wani.kul 10.15 baru balik bilik.
bukak laptop.& bukak blog.

ouwh ~ terkejut jap sebab banyak nau komen nak kena approve. pastu jenguk semua blog yang aku follow. dan terbukak la jugak 1 entri abg Ben Ashaari nih. die buat entri 5 blogger pilihan.
erk?
terkejut sat sebab blog aku terpilih.hehe
TERIMA KASIH ABG BA !

ecelli, aku selalu bace blog die. aku ni bukan new blogger. blog lame dulu pon aku follow abg BA. siap ade entri untuk die gtewww ~







buat abg BA, time kasih sebab pilih blog yana :)

ni entri dari blog yana dulu :




pada blogger2 sekalian,hehe~jangan follow blog tuh.sebab aku dah tak update blog tuh :)


SALAM PERKENALAN,SEMUA ! :)


p/s :
tinggalkan link kat entri ni kalo nak yana follow :)


3 comments: