Pages

09/10/2011

. Bicara Hati


bagi aku, mereka yang bercinta jarak jauh sangat hebat. tak2. bukan maksud aku nak meninggi diri. tapi,memang betol,kan? kami perlu tabah & sabar. terutama bile tarikh2 istimewa menjelang,masing2 tak dapat jumpe. mase tu memang sedih sangat.

begitu jugak aku. die duk klang,aku duk terengganu. so, bile cuti semester memang susah nak jumpe. jauh nak datang umah. memang banyak dugaan untuk kami.
yang paling besar, kali ni la. siap dah clash ag.
mase tu Allah je tau ape yang ade dalam hati masing-masing.
siang malam aku berdoa minta Allah bagi petunjuk.
Alhamdulillah. Allah masih lagi tetapkan rase cinta,kasih & sayang aku untuk die.
sesusah manepon yang terpaksa aku lalui, aku cuba sedaya upaya aku nak selamatkan hubungan kitorang. airmata memang tak payah cakaplah. tu je peneman tido & study aku.
demam berhari-hari.
makan tak lalu. badan pon makin susut.
tapi, aku yakin. Allah itu Maha Penyayang & sentiasa di sisi hamba-Nya yang tak jemu berdoa.

akhirnya,die kembali pada aku.
aku bersyukur sangat.aku janji, aku akan jage die sebaik mungkin.

bile saat die beritahu aku die nak datang jumpe aku,nak setelkan masalah kitorang, aku rase takut. takut untuk terima ape kan jadi kat hubungan kitorang nanti.
sedaya upaya aku pujuk die. tebus segala kesalahan aku kat die.
Alhamdulillah~ hati die untuk aku.
aku bersyukur sangat kerana masih diberi peluang terus mencintai dan dicintai die.

hari ni seharian aku luangkan mase untuk die sebelum die pulang. dari pagi sampai ke petang. indah sangat. die rase kek yang aku buat untuk die. die cakap sedap sangat. aku rase hepi terlampau2. mane taknye,kek tu aku guna secret recipe aku tau. kasih sayang gteww ~

tadi g skudai parade, aku belikan die keychain comel yang gantung kat enpon tu.
aku buatkan gabungan name kitorang. FAULIYA. hee~
sweet x ? ^___^







pas jalan2, kul 4.30 petang aku g hantar die kat seri puteri naik bus.
nasib baik tak tertinggal bus. ~wuwu

1st time aku hantar die naik bus,aku tak nangis.haha
i love u,cinta !



5 comments:

  1. hehe. finally! congrats to both of you. take care your relationship kay. :)

    ReplyDelete
  2. aww sweetnye ! samelah kite . diba pon jauh . tapi takde sejauh macam kamu . tapi diba jarang jumpe die . sebab tak selalu balek rumah . dok kampus je . sabar ye ? and congrats ! :)

    ReplyDelete
  3. hiii~
    kitorang rumah jauh..
    tak 1 kampus..
    tp,bile free,bese sebulan sekali la,
    die dtg kampus yana :)

    ReplyDelete
  4. samelah . diba pon tmpt bljr xsame . ddk pon laen2 tempat . nk jumpe memang lah sangat susah . tahan jelah rindu tuh . huhu . dugaan kan . tapi kalau die tuh lah yang memang untuk kite , tak kemane pon kan ? kalau die jodoh kite , walau ape pon jadi . mesti bersame balek . kan ? ;)

    ReplyDelete