Pages

19/10/2011

. Dia yang merajuk,die yang kena pujuk


ingat tak korang pada entri ni ?
haha.sape tengok bola semalam? angkat kepala !! haha
gelak tak henti aku mengenangkan boipren aku yang sorang nih.
tu la. cakap jangan tengok gepren yang kecik ni jep. kan dah terkena kat badan sendiri. hihi
amacam? hebat tak TERENGGANU ?
*angkat kening sat ~

sian boipren aku semalam. frust menonggeng @___@
so, aku sebagai gepren yang baik hati & prihatin gigih la pujuk boipren aku yang buat-buat merajuk nih. mane taknye,sebelum tu dah ciap-ciap post kat wall FB aku lagu RED GIANT ag. haha
cian dia ~




mula-mula tuh memanglah semangat nak pujuk kan. haha
macam-macam aku bercerita kat die.
siap cakap " ape-ape pon qaseh tetap sayang b "
memang berbunga-bunga lah.pastu die cakap die ngah lepak ngan kawan-kawan.so,terpaksa la letak fon dulu.

haa~pastu ape lagik, aku pon send mesej wat ayat tacing.cakaplah aku rindu die,tapi die layan camtu.aku nak die teman aku study. & macam-macam ag ah. saje jek aku nih. haha
last-last die kol aku, pujuk aku lak. hamek kau ! haha
siap nanges-nanges ag.mintak dipujuk la kan.
dah die duk panggil baby.siap cakap i love u baby ag.
melting la aku. haha

aku memang gini. dari awal kapel lagi, memang die takkan merajuk lame ngan aku. sebab last-last die gak yang kena pujuk aku. haha

QASEH SAYANG B :)


2 comments:

  1. sweetnyaaa~ suka3 :D

    jom terjah Aien :
    http://tintahatimilikain.blogspot.com/2011/10/segment-jalinan-ukhwah-bersama-cik.html

    http://tintahatimilikain.blogspot.com/2011/10/ego-betul-kau-aien.html

    ReplyDelete
  2. hahahaha..alolo comelnya.. untunglahh.. :)

    ReplyDelete