Pages

15/10/2011

. Kisah di sebalik LAGU



ecelli,aku tak suke letak lagu kat blog.
takot readers rimas.
tapi,kali ni nak letak gak. so,untuk memudahkan korang,aku letak yang ade butang PAUSE.

tadi ade sorang blogger komen cakap die suke lagu kat blog aku. :)

blogger ADIBAH



hehe~sebenarnye ade kisah di sebalik lagu ni.
tajuk lagu ni ialah PERCAYA PADAKU - ungu

ok,aku ngaku memang aku ni crazy sket kat lagu indon.
tambah2 kalo UNGU yang nyanyi.iyole,warne peberet aku tuh ~ agagaga *xde kaitan :p

lagu ni senanye lagu khas untuk pujuk mr.hubby mase kitorang gadoh ritu.
aku ni bukan reti sangat luah kot mulut.
nak cakap terima kasih & mintak maap pon susah.
aku suke tunjuk melalui kelakuan aku.

so, untuk luahkan isi hati aku,
aku tujulah lagu ni kat die. ohsem,kan ? hehe
ade ag 1 lagu tajuk PENGUASA HATIKU.
aku tak suke music die.tapi aku suke lirik die. bestttt woooo~

lagu yang aku cadang kat korang gak, lagu BINTANG HATIKU- DE MEISIS

" muzik itu lirik kehidupan "


1 comment:

  1. sy tengah suka lagu selena gomez

    http://shuhaidablog.blogspot.com/2011/10/i-love-you-like-love-song.html

    ReplyDelete