Pages

27/10/2011

. MY FIRST & SECOND DOODLEs

ecelli aku nak wat entri sal trip g Singapore ari tu. tapi, cam malas je nak cite. korang mesti xnak bace gak kan? hehe

semalam aku tension sangat. mood tak berapa nak stabil. rase cam nak terbang balik ganu sekarang jugak. tapi memang mintak pelempangjepunpalingsuperb ngan big boss & madam.haha. keje tengah banyak,nak balik. padahal minggu depan dah nak balik.

so,bile stress tahap gaban nak pecah otak,aku suke kemas bilik. kebiasaannya la. tapi semalam bilik dah terlampau kemas.kau nak kemas buat ape lagik?buat penat aje.so,aku on laptop,bukak adobe photoshop.aku belajar baut doodle. hehe


terima kasih NADHIRAH untuk tutorial yang senang tu :)
ni first doodle yana.entah ape2..haha



dan yang ni second doodle. dah macam kuih pau aku tengok..haha


sekian sahaja untuk kali ni :)


3 comments:

  1. comel jer.....gud luck dlm doodle mendoodle nie ek

    ReplyDelete
  2. yien nk la cte kat singapore...
    nk tgk gmbr2 pe sume...
    alaaa...
    ea :)

    btw 1st doodle tu cumil

    ReplyDelete
  3. tentang kita : hehe...okeh :)
    yien : coming soon :)...tq,dear :)

    ReplyDelete