Pages

08/10/2011

. Kek Batik Chenta Qaseh

krisis hubungan memang tak dapat dielakkan. same gak cam aku. aku yang mulakan. aku lah yang kena perbetulkan. so, untuk memenangi hati si dia balik, aku buatkan kek batik. agak cikai la. maklumlah,buat kat hostel,guna rice cooker aje. serba kekurangan. sob3
habis tunggang langgang bilik aku. haha. tak kisah sebab seronok dapat wat kek untuk die. :)

tadaaa~ tengokla kek yang aku buat ni ~heee




~ DOAKANLAH HUBUNGAN KAMI PULIH SEPERTI BIASE. AKU SAYANG DIE SANGAT2~




7 comments:

  1. nak kene mintak resepi ni..nak wat kat bilik gak..hihi

    alya doakan yg terbaik utk yana n dia :)

    ReplyDelete
  2. Wah.. sedapnye.. Putri plg suke kek batik.. dulu masa kat hostel byk kali wat dgn rumet.. Ade sekali rumet wat kek batik sempena beday Putri..

    ReplyDelete
  3. dah lama tak buat kek batik ni..sedap nampak..
    Salam singgah dan follow sini..:)
    jom follow http://bungakayangan.blogspot.com/

    ReplyDelete