Pages

06/12/2011

. Mereka sangat AWESOME !

Assalamualaikum,semua!

rajin tol pagi2 nak update blog. bese ah.tido awal,kenala bangun awal :)
tadi study jap. ni rest lame jap. haha. ecelli nak update entri ni dah lame. tapi,sentiasa tak berkesempatan. huhu. busy ngan test. semalam dah lepas 1 test. esok ade lagi 1 test. tension ! habis test semalam g Jusco beli air ribena. haha

ni nak cite sal AGM ( Annual Grand Meeting) kelab kesayangan aku. oho. bukan kelab jeng jeng jeng ok? kelab Smart Camp. kalau nak tau banyak, korang boleh tengok kat link ni :





okeh,AGM ni sebenarnye adalah pembubaran jawatankuasa kelab yang lame dan pengiktirafan yang baru. mase ni lah dapat kenal majlis tertinggi(MT)  kelab. hihi. yelah, aku nih dah final year. untuk sem ni aku langsung tak join ag mane2 aktiviti kelab. huhu. tak sempat. so, ramai MT baru yang aku tak kenal. mase datang AGM tuh,segan gak. hehe. nasib baik ade kawan-kawan seperjuangan dulu :)

aha~ ecelli, otak aku ni asyik duk fikir sal test esok. so, malas nak explain panjang-panjang. korang tengokla gambar eh.

p/s : sorry, watermark link blog lame. entri ni dah berkurun dalam draft blog tu. hehe




aku suke gambar ni. incik hubby pon suke. sebab tu die wat profile pic :)














pasangan pengantin. haha. sape suh korang pakai baju same? kan dah kena ngn aku. haha


 2nd year yang selalu buat hantu ngan aku. haha


first year yang selalu lepak ngan aku :)


 yang tengah tu dah ber'years' ok? haha

 
belon sedondon ngan baju :)








ni la kawan yang yana sayang sangat2 :)


 BFF :)




MT lame :)

MT baru. tapi baju pink pakai songkok kat belakang tu bukan ! haha


baju ijau pengarah lame,baju pepel pengarah baru :)
faizal,ni je gambar ko yang aku jumpe. haha


with auntie zulik.hehe


pompuan melayu episod terakhir bak kate sepupu aku. ye dok,mamat?

we love SC !




2 comments:

  1. nice x3..... very2 awesome :-) like it

    ReplyDelete
  2. haha.. siot gile..yg tgh tu da ber'years'.. adik baru thn 3 setengah la kak :p

    ReplyDelete