Pages

22/12/2011

. Happy birthday, incik hubby !

22/12/11.

tarikh ni memang aku tunggu lame dah. hehe.
yup. tarikh hari kelahiran kecintaan aku, KHAIRUL FAUZI SAADON.
memang kelakar sangat tadi. aku penat sangat. ye lah, petang tadi ade kursus Green Card. kul 7pm baru habis. lepas isyak, aku terus tido. kul 11 pm aku bangun. pojie kejutkan aku la. die kol & mesej banyak kali. tapi aku buat bodoh je. haha. saje nak usik die. :-P
kasi die gelabah sket. memang gelabah dah pon.
jam dah menunjukkan 11.59pm. aku dah ready nak kol die.
tettt ~ die kol aku pulak. adeh. aku tak angkat pon. haha
aku biar je. sampailah die stop kol.
die stop je, aku terus kol die. 
die angkat terus aku jerit, " HAPPY BIRTHDAY ! ".
haha. yang buat aku rase bersalah bile suara die cam sedih.
yelah, die nak aku jadi orang first wish.
die takut aku tido & tak sedar pape. haha.
BTW, memang aku orang first :)




abg zainal :)





untuk kecintaan aku ,

SELAMAT HARI LAHIR yang ke-23. takdelah tua sangat eh. hehe.
first, qaseh nak mintak maaf sebab buat b risau tadi.
qaseh cuma nak buat kejutan untuk b. :)

b,
qaseh bahagia sangat ngan b.
dan ni kali kedua b sambut birthday sebagai kekasih qaseh,kan?
tadi b cakap, terima kasih sebab buat b bahagia.
dan b cakap, b bahagia sangat ngan qaseh.
qaseh terharu sangat, b.
yela, qaseh banyak buat b terasa hati. buat b kecewa dengan qaseh. buat b sedih.

tadi qaseh cakap, hadiah tahun depan qaseh bagi.
sebab sekarang qaseh takde duit. T___T
tapi, b cakap tak payah.
sebab qaseh adalah hadiah yang paling berharga untuk b.
dan b mintak sesuatu dari qaseh.
b tak nak qaseh selalu marah2.
baik,b.
qaseh kan kurangkan panas baran qaseh ni. huhu

ok la. dah lewat ni.
qaseh nak tido dah.
esok ade kelas lesen kete.
b pon tadi mintak qaseh tido awal,kan?
hehe. ni pon sebab qaseh nak update pasal b.
kalo tak, mesti b dah membebel suruh tido awal. hehe

qaseh sayang b sangat2 :)





No comments:

Post a Comment