Pages

23/12/2011

. KERANA SAYA ADE KAMU 1

Assalamualaikum,readers !

hari ni aku terasa nak buat entri pasal aku dan kisah cintaku. eceh ~

aku tau,ade sesetengah manusia yang menyampah bile aku bercerita pasal kisah cinta aku. yelah, baru kapel. dah gediks ~ ouh ! sampai hati kalau ade yang cakap camtuh. korang tak tau betapa aku gembira dan bahagia sangat aku. dan korang taktau betapa deritanya aku suatu ketika dulu.




aku mengaku. pojie bukan kekasih pertama aku. dah banyak kali aku putus cinta. dikecewakan dan mengecewakan. cinta pertama terhalang sebab family tak bagi. yela. mase tu masih muda. ah,biarkanlah. benda dah jadi. aku start kenal kapel2 nih pas SPM. yelah. nak mencuba kot. nak rase dicintai. haha.

tapi, 2 tahun lepas. erk. silap.  2 tahun setengah yang lepas kot tak silap aku. dah lame. aku pernah rase kecewa yang teramat. sangat kecewa. frust menonggeng weh ! sampaikan aku jadi anti cinta ~ setahun aku tak terima sape2 dalam hidup aku. aku tutup hati aku. aku kejar impian aku. sampailah aku kenal pojie. tapi, mase tu aku still takut2. aku takut dipermainkan. okeh. pasal incik hubby, aku cerita kat part 2 ok?

tipulah kalau aku cakap aku takde suke sape2 sepanjang setahun aku tak terima sape2 tuh. aku ade suke orang. tapi, sekadar suke. tak lebih dari tuh. dan aku taknak hubungan yang serius dengan orang yang aku suke tuh.


will be continue....





PART 2 >>

No comments:

Post a Comment