Pages

09/12/2011

. Gaduh ngan adik-adik :P


malam ni susah sangat nak tido. taktau nape. huhu. tadi aku rase rindu sangat kat adik-adik aku. dah lame sangat tak jumpe. huhu. aku pon bukak la album yang ade dalam lappy nih. then, terjumpe la gambar setahun lepas kot. hehe. mase ni belum kenal incik hubby lagi :P



 


teringat lak mase aku tak matang dulu. mase sekolah rendah gitu ah. aku ni panas baran. sangat ~ sampai sekarang camtuh. tak caye tanye incik hubby. hehe. mase kecik-kecik dulu aku selalu gaduh ngan angah. 24 jam kot gaduh. haha. ciap bertumbuk pon ye. kan angah kan? pernah sekali aku tumbuk die sampai darah hidung. samseng tak aku? haha

kalau ngan adik, aku kurang sikit gaduh. sebab die dengar cakap. dari die baby sampai besar, memang die adik yang bagus. kalau angah ni, degil sikit. tapi, aku lagi degil la. haha. aku marah adik, bile die buat salah je. aha~ kalau aku marah, memang diam la adik. tambah2 bab belajar kan. haha ~ kena pukul pon ye. tapi, besenye aku just tinggikan suara je :)

segarang-garang aku pon, kalau ade orang wat jahat kat adik aku, memang aku seranglah orang tuh. kecuali kalau dah memang adik-adik aku yang salah. aku sayangkan adik-adik aku. sebab diorang sentiasa mendoakan aku. bile aku exam, diorang same-same berdoa untuk aku. dan aku pasti tentang 1 perkara. adik-adik aku sentiasa doakan benda baik-baik untuk aku. :)



untuk adik-adik yang along sayang ;

1) along marah bukan sebab along tak sayang. tapi,sebab along terlalu sayang. along nak yang terbaik untuk adik2 along :)

2) along nak adik-adik along jadi anak yang soleh & solehah serta manusia yang berguna

3) along sentiasa doakan yang terbaik untuk adik2 along :)

4) walaupon along kakak, tak bererti adik-adik along takley tegur along bile along buat salah. tegur along bile along buat salah ek. along sangat menghargainya. tu tandanya adik-adik along sentiasa bagi perhatian kat along :)




ALONG SAYANG ADIK-ADIK ALONG :)




2 comments:

  1. kak yana marah bersebab kan . takpe diorang mesti faham . apa yang kak yana buat semuanya untuk kebaikan diorang ^^

    ReplyDelete
  2. alolo..sweetnya dpt kakak mcm kak yana.. i wish for myself too... kak yana akq yg baik,,,~~

    ReplyDelete