Pages

12/12/2011

. Dia memang SUPERCOOL !

Assalamualaikum,semua !

korang ingat tak aku pernah buat entri family aku g KL & mak aku mintak incik hubby jadi pemandu pelancong? kalau tak ingat, klik sini ------> BACA NI !



 


maka,selamatlah sudah die berjumpa ngan family aku. hehe. Alhamdulillah. semua berjalan lancar. plan tahun depan. tapi, ter'awal' pulak. hiii. mase nak jumpe tu, die g umah sepupu aku. dekat je. family aku tunggu situ. pastu pergi KL. die bawak family aku pergi Time Square. angahla yang nak pergi sangat. hehe. seharian dalam TS. dah penat berjalan, hantar mak pergi hotel. then, die balik naik komuter sebab abah tak dapat hantar. kang nak balik KL balik, sesat pulak. hiii ~

aku taktau ape berlaku sebab aku takde. aku kat asrama ~ huhu. mak aku cakap, die budak bagus. langsung tak sesat. hiii . dan yang paling aku tabik, die jumpe family aku tanpa aku. korang hado? haha. serius cool ! die gtau aku, kawan-kawan die semua ingat aku ade. sekali die gtaula aku takde, terkejut kawan-kawan die. aha ~ aku pon cam tak percaya tau !

BTW, die pakwe first yang aku bawak jumpe family aku. silap. die pergi jumpe. haha. tu tandanya aku betul2 serius ok? hehe

doakan kami bahagia yep :)



1 comment:

  1. Bertuah dapat laki cmtuu . hehe moga ke jinjang pelamin :)

    ReplyDelete