Pages

29/09/2014

Terima Kasih, SENHENG !

.Assalamualaikum.



hari-hari bukak nuffnang dengan harapan ada la seketul dua BE dari mana-mana advertiser kan. siap borak dengan Samantha lagi tanya macam mana nak dapat BE atau CPUV nih. terima kasih, Samantha sebab banyak bagi tips. nanti ada event nuffnang jangan lupa jemput ye.

pastu baru je jap tadi tak sampai 5 minit dari waktu aku start taip entri ni, aku bukak nuffnang dan tengok ada ON GOING CPUV. perasaan aku masa tu, rasa nak jerit sekuat hati sebab gembira. tapi apakan daya, duk rumah apartment ni kena behave. kang tak memasal jiran aku cakap bini poji gila. haha.

terima kasih, SENHENG. selama ni duk usha je kedai SENHENG dekat dungun, terengganu tuh. kelabu mata banyak sangat barang. haha. hari ni SENHENG dah hiburkan hati dengan beri kepercayaan penuh untuk promote SENHENG. I LABAYU SENHENG. duk lama-lama tau kat CPUV tu :)




nampak tak bila last aku dapat BE? haha. logikla kan sebab awal bulan 9 ritu baru aktif blogging balik. kikiki


dan baru aku tahu rupanya SENHENG baru je berumur 25 TAHUN. Happy Anniversary, SENHENG. kita sama umurla. hihi.





korang, jemput shopping kat SENHENG ye :)

klik je sini ---> SENHENG



1 comment: