Pages

07/09/2014

Cabaran 30 Hari : Day 2 - 5 Cara Memenangi Hati Anda

.Assalamualaikum.





mak aih task hari ni. bikin hati gua gembira aje. haha. tajuk task hari ni ditujukan kepada kekasih halal aku. haha. keep it in your mind,darling ! moga kasih kita kekal mewangi hingga ke syurga. ecewah !

cara nak tawan hati yang gundah gulana ni adalah...rasa awak tau la sayang. haha. sebab awak dah berjaya tawan hati saya. :p

1. sayang saya seikhlas-ikhlasnya kerana Allah dan menerima saya seadanya. kalau salah, perbetulkan. ihiks

2. i love suprise ! you knew it. agagaga ! sebab dari dulu sampai sekarang, dari first time kite jumpe lagik, awak dah buat suprise kat saya. masa birthday saya hari tu pon awak suprisekan dengan bagi bunga rose sekuntum yang mana saya suka sangat bunga-bungaan yang segar. theee ~

3. tak perlu bawak saya ke shopping mall even saya suka shopping. nanti saya stress tengok barang memahal tak mampu beli. haha. bawak saya ke tempat yang saya suka selalu. pantai. taman. muzium. tempat alam sekitar & yang tak ramai orang. haha ! awak tau sangat yang ni kan?

4. saya suka makan.sangat suka makan. paling suka nasi lemak & rendang yang awak masak. dengan burger yang jual kat tempat biasa awak beli + kek secret recipe chocolat indulgance. sebab tu saya paling suka weekend. weekend je memang confirm dapat rasa awak masak. muahx ciked !

5. last, sentiasa ada dengan saya,susah senang jatuh bangun,suka duka.pimpin saya ke jalan yang diredhai Allah. saya ni suka berborak dan mengada dengan awak. jadi, layankan je la ek. haha !


Task ni nak 5, 5 je la aku kasi tau. banyak lagi cara nak pikat hati gua. haha. tapi..tapi... suami sayang je la tau kan. kalau tak, takkan lah aku gila bayang kat laki sendiri. hahaha !


6 comments:

  1. Senang sgt tu nk pikat yana..terbaik..salam kenal
    www.armilastyle.blogspot.com
    #coretanstory

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. senang nak pikat tapi susah nak jaga :p

      Delete
  2. Yang ke tiga tu memang seronok sangat kalau dapat jenjalan dari shopping tu :D Hahaha
    budakgilainternet.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. wow samalah ana pun suka kek chocolate indulgance..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohmengggg. sedap kek tuuuu.tak pernah jemu makan.haha

      Delete