Pages

11/09/2014

Segmen Ben Ashaari : Impian Ku , Seorang Blogger !

.Assalamualaikum.



yang entri cabaran 30 hari tu, petang or malam sikit ye. hihi. terkejar-kejar nak join segmen nih. sebab kena submit sebelum 8.00 malam ni. eceh. submit konon. macam nak submit esaimen zaman belajar kat utm dulu je. haha

ohmennn, teringat zaman belajar kat u pulak. 4 tahun belajar, tapi sekarang aku tak pilih untuk jadi engineer pon. entah,awal-awal dulu ada gak teringin nak jadi. pergi interview sana sini, dapat offer. dapat jugak position yang aku nak, software engineer. tapi ada halangan yang memang tak dapat nak dielakkan masa tu, aku terpaksa tolak. bile tolak yang tu, aku macam dah malas. haha !

jadi aku pilih untuk jadi surirumah & bantu suami buat bisnes sampingan. jual handbag & beg lelaki. tapi tu ikut waktu la. kena peak time. waktu lain tu bosan kan. pastu teringat blog yang kejap update kejap tak. kesian incik belog ni. suami pon membebel sebab biar je blog tu. jadi aku pilih untuk jadi fulltime blogger ! macam abang ben la. hehe

impian aku seorang blogger?

aku nak jadi macam ben ashaari boleh? tapi versi aku la. hihi.
aku nak ada ramai kawan. dari seluruh pelosok dunia. aku nak bile aku g mana-mana, aku ada kawan untuk rujukan walau kawan di alam maya. tak de la aku kekok sangat pergi tempat yang aku tak kenal. kan?

pastu aku nak travel dan join macam-macam. aku tengok ramai blogger yang betol-betol blogging dan famaous dapat join macam-macam event dan pergi sana sini yang advertiser sponsor. pastu boleh cerita macam-macam pasal travelling & event tu kat blog. pastu dapat jumpa ramai orang yang kira bukan calang-calang orang. paling penting dapat banyak ilmu. bestnyeee.!

itu je la impian aku seorang blogger. korang macam mana. boleh klik gambar kat atas untuk baca impian blogger lain jugak :)

kelebihan blog aku?

tak tau nak cakap apa lebihnya blog aku ni haa. korang rasa apa kelebihan blog aku? komen sikit meh ^___^


10 comments:

  1. Salam Kenal!

    Selamat Berblogging !!

    ReplyDelete
  2. Balas kunjungan dari segmen yang sama. Salam perkenalan. Done follow blog puan yana. :)

    http://ceritaejoy.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari.html

    ReplyDelete
  3. semoga impian tercapai.. name blog same.. qaseh jugak.. :) membalas kunjungan :)

    ReplyDelete
  4. Hai sis Yana! Hehe ;)

    Makin comey blog lepas customize sendiri. Btw, moga jalan untuk mencapai impian dalam dunia blog ni dipermudahkan lah ya. Ameen.

    Alieff tukar URL blog. Jemput singgah ya.
    http://alieff-artwork.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. impian tinggi tu... takpe! mesti boleh.. hihi.. all the best dear..

    ReplyDelete
  6. dari segmen yang sama
    happy blogging

    ReplyDelete
  7. Semoga impian tercapai. InshaAllah

    ReplyDelete
  8. good luck! best kalau dapat jadi full time blogger yg berjaya. saya pun teringin jugak. all the best! =)

    ReplyDelete
  9. salam kenal.. thanks singgah blog kasih...

    ReplyDelete