Pages

19/09/2014

Aku Ada Wali

.Assalamualaikum.



selamat petanggg ! sementara tunggu asar ni, aku nak share la sikit kat korang pasal novel ilmiah yang aku baru habiskan semalam. aku beli novel ni masa bulan 4 lagi. haha. baru nak baca. aku rasa ramai je yang dah baca novel ni. yang dah tengok drama dia kat TV pon ada kan? 


novel Aku Ada Wali. kisah pelajar yang menjaga cinta dia masa dia belajar kat korea. sangat best novel ni. aku memang kagum dengan Ustazah Fatimah Syarha ngan Dr.Farhan Hadi ni. dia tau kita-kita yang remaja ni sukakan hiburan, jadi dia sampaikan ilmu juga melalui hiburan. novel. 


aku sangat-sangat galakkan korang-korang yang masih bujang tu baca novel nih. yang dah kawen pon boleh je baca. sebab last-last tu ada tips sikit untuk rumahtangga bahagia. 








ni rupa novel tuh. warna kulit cover depan pon dah menarik perhatian aku. beli tau. langsung tak membazir. lagi bermanfaat dari novel cintan cintu yang penuh khayalan, hakikatnya realiti tak de la sangat macam tu. haish. aku belum tengok lagi drama tu. baru nak download nih. aku ni tak suka tengok drama dulu baru baca novelnya. nanti tak seronok. hehe


p/s : jangan lupa klik ni ---> KLIK !


No comments:

Post a Comment