Pages

07/09/2014

Seksyen 7, Shah Alam

.Assalamualaikum.
siapa pernah pergi laman seni atau Art Street? tak kisah la memana pon. siapa yang pernah pergi mesti tau betapa seronoknye ambik gambar kat sana kan? hahaha ! macam-macam gaya ado haa !
dulu ada junior aku,lisa, dia pergi backpacker kat P.Pinang. pastu dia pergi Art Street kat sana. sejak dari tu la aku tanam azam nak pergi sana. semata-mata nak pergi art street. haha ! tempat lain tak nak pergi. 
sampaila satu hari tu..aku dapat tau kat shah alam pon ada juga art street. haa, beria ajak tok laki pergi sana. tapi faham-faham je la. tok laki busy sangat haaa. dari bulan 7 lagi ajak. huhu. last-last hari sabtu semalam baru nyempat pergi. tu pon pas aku buat-buat merajuk. hahahaha !
walawehhhh ! dahla kawasan yang aku nak pergi tu memang kawasan favourite aku tapi kawasan yang boleh buat pojie pening. haha. kawasan butik tuuuu ! kalau tak berjaga-jaga, pokai laki aku. haha. tapi cerdik jugak tok laki aku ni. petang sangat baru pergi. jadi tak de la sempat nak menyinggah butik mana-mana kan. haha. sekadar jeling-jeling sayang je kat bellaamara. sobsobsob
kitorang gerak dari putra perdana kul 5 lebih. sampai sana dalam 5.45. fuhhh ! ramai weh orang kat art street tuh. nak bergambar pon kena tunggu turn. haha. macam-macam gelagak ada. ada yang ambik gambar menonggeng,melompat,kepala senget la. kelakar pon ada. haha. aku ngan pojie pon apa kurangnya. aggagaggaga !
mohle melayan gambar kitorang yang boleh buat korang muntah kaler pink. haha



















ni gambar favourite aku. kebetulan lak ada kawan sekolah pojie kat situ. jadi kitorang mintak dia amikkan gambar ni. heee

btw, cantik kan tudung yang aku pakai tu? korang boleh la beli kat tudungruffle. beli ngan nones tau ! dia takde ejen. kan melalak lak korang dapat tudung yang kualiti tak sama macam yang asal nih. kat bawah ni link yang boleh korang ziarah :


Website : Tudung Ruffle
Instagram : @tudungruffle
Facebook : Tudungruflle










No comments:

Post a Comment