Pages

31/01/2012

. Baru Dating 4 Kali

Assalamualaikum,readers !

cuaca hari ni panas gilos. nasibla. semalam hujan tak henti2. hehe. seperti yang korang sedia maklum, aku ngan incik hubby ni long distance relationship. so, memang konpem konpem la rase rindu 24 jam. sampai semua benda nak sensitif. pasal cite dalam TV pon aku boleh buat jadi modal nak gaduh ngan die. haha. nasibla die dapat gepren yang tingtong macam aku nih.

mesti korang terkejut kalau aku cakap, sepanjang kitorang kapel, kitorang baru je dating 4 kali. yup. baru 4 kali. sedih,kan? bulan 4, bulan 5, bulan 10 & bulan 11 tahun 2011. kengkadang aku jeles gak ngan pasangan-pasangan yang selalu jumpe. tapi, aku takde la jeles tahap gaban. bagi aku, hubungan aku ngan die sangat unik. jarang jumpe tapi boleh kekal sampai skarang. aku takde masalah walaupon kitorang jarang jumpe. ala. sekarang kan dah canggih. SKYPE sudah.




seronok tau bile kite ngan pasangan jarang jumpe. yela, bile jumpe, mesti kan hargai betol2 mase tu. macam-macam aktiviti plan. insyaAllah bulan 3 ni die datang JB . ni pon dah plan banyak nak buat. nak pergi kenduri kawen abang Aizat ngan Kak Kida la. nak masak untuk die la. adeh. memang seronok. bile jarang jumpe, duit pon jimat. simpan untuk kawen. bukan ape, kalau selalu jumpe bosan gak. sebab nanti kawen, hari-hari mengadap muka die. hehe

ok la. nak sambung tengok cite korea. jangan lupe klik gambar churp2 kat column atas kotak entri ni !


6 comments:

  1. suweet. tp lg suweet klu tak show off sgt. bak kate siti biarlah rahsia...

    ReplyDelete
  2. farah hanis : thanks :)
    anon : bkn show off..tp die suke kalau sy tulis kisah kami kat sini :)

    ReplyDelete
  3. sebelum kawen biarlah rahsia

    ReplyDelete
  4. saya pun LDR jugakk :)
    alah tak payah risau lah ,
    kalau dia memang bebetul untuk awak , jauh cane pun at the end of the day akan bersama jugak .

    ReplyDelete