Pages

16/01/2012

. KERANA SAYA ADA KAMU 2

Assalamualaikum,readers !

sekarang ni aku ngah enak2 duk kat umah. hehe. jelesss letttuuuu bg mereka yg kat asrama..haha

okeh, kali ni aku nak sambung cite PART 1 hari tu.




untuk part 2 ni, aku nak cite pasal incik hubby. 

dulu aku pernah jadi anti lelaki. aku takut dipermainkan. aku takut untuk jatuh cinta. sampaikan bile aku ade suke seseorang, aku kan sentiasa mencari kesalahan orang tu supaya aku benci orang tu. sadis,kan?

aku kenal incik hubby kat FB. aku tak perasan pon die dah fren ngan aku. sampailah 1 hari die post lagu DADALI-di saat aku mencintaimu. aku pon komen la. sesaje kan. dan kitorang pon berbalas komen. dan semua tu berterusan ngan kitorang start YM. mase tu die tak mintak ag no fon aku. sampailah dekat ngan nak final exam. baru die mintak. aku kasi la. aku pon tatau nape aku kasi. haha. rase tak menyesal langsung. die selalu gak mesej aku. then, kitorang start rapat mase tangan aku kena tomyam panas kat City Square. kena je aku terus g toilet, basuh tangan. taktau kenapa, orang first yang aku ngadu sampai nanges, die lah. aku kol die. die risau sangat kat aku mase tu. siap suh aku g klinik. start dari tu kitorang rapat.

then, aku balik umah untuk cuti sem. bile dah balik umah, mmg jarang la online. mase tu belum ade line tenet ag. start dari tu die selalu call. sampailah 1 mlm, 2/12/2010. kitorang declare. mase tu aku still takot2. dan tak berharap ape-ape pon. even dah kapel, aku still susah nak cakap I LOVE U, SAYA SAYANG AWAK. dah 2 bulan kapel baru aku boleh cakap. haha. taktau la kenapa. 4 bulan kapel, baru kitorang jumpe. dulu die keje yang Etiqa tu. bile dah kapel, aku membebel kat die, cari la keje tetap. haa ~ baru la die cari keje. keje yang sekarang ni la. audithor. kat syarikat NIELSEN.

die banyak tolong aku. buat aku happy. sabar ngan baran aku,kerenah aku. sentiasa cube buat aku bahagia. dan sekarang kami dah merancang untuk jadi halal :)

doakan kami ye supaya dapat bina masjid cepat2. :)





No comments:

Post a Comment