Pages

23/01/2012

. SELAMAT PENGANTIN BARU, BFF !


Assalamualaikum,readers !

fuhh ~ penat. hari ni satu hari takde kat umah. berjimba ngan kawan-kawan sekolah dulu ke Kemaman. hee ~ buat ape?

elloooo, ni kan cuti sekolah.. silap-silap. CNY le... so, pergi kenduri kawen le..hee ~ yang kali ni lain sikit. BFF aku mase form 3 yang kawen. hii ~ macam tak percaya je uolllss~ dulu kitorang ni memang nakal. kawan baik ni lagiii nakal. name die Azira. panggil Azie je. dulu die ni macam tomboy sket. sampai penah aku cakap, bile la mu nak jadi ayu ni azie? haha.

bile imbas balik kenangan aku ngan die mase sekolaha dulu memang kelakar. bile gaduh je, mesti berbalas surat. haha. aku still simpan surat-surat tu. dulu die la cikgu sains aku. aku ni tak pandai mane sains. die banyak tolong aku. dalam kelas, memang aku duk bergosip ngan die je. orang lain prep study aku berborak ngan die. haha.

tu dulu.. habis form 3, die g MRSM Jasin, aku g MRSM K. Terengganu. tapi kitorang tak pernah lost contact. :) dan semalam die selamat jadi isteri orang dah. hee ~

haa.azie, pasni dah tak ley ganas-ganas cam dulu. hii ~ kena jadi ayu seayunye. jadi wife yang baik & taat pada suami tau. tak sabar tunggu azie ade anak lak..hiii ~ azie sekarang ambik medical kat uitm shah alam. tinggal lg 3 sem tak silap aku. suami die pon same. soooo sweettt !

ecelli, azira ni cousin FARAH LEE, wife ALLY ISKANDAR. tadi ally datang. tapi, aku tak sempat jumpe pon. wuwu. lambat sampai le.. ni ade kwn aku yang inform le. huh ! diorang siap amek gambo lagi ngan ally. ok, jeles ! haha

jom layan gambar jap. sory, tak banyak gambar. sebab ni dari henpon aku. gambar banyak dalam kamera kawan aku. nanti diorang dah upload, aku letak la kat fanpage FB blog aku. tu pon kalo korang nak tengok.. wuuuu ~


 AZIRA & FAIZUL :)
merah gteww ~


tumpang sekaki. ambik berkat. manela tau pasni aku lak.hii


cantik,kan ? :)


tahniah, azie :)
semoga bahagia selamanya. amin :)


notakaki :

aku : b,kawan2 sekolah b ade yg dah kawen?
hubby : ade. laki. sorang.
aku : b bile lak?
hubby : tahun depan..hii
aku : erk @___@


* jangan lupe klik churp-churp ( semua gambar kat atas tajuk entri nih )


1 comment:

  1. tahun depan turn awak lak ye..
    cepat2 lah ye nikahnye..
    hihih..
    =D

    ReplyDelete