Pages

26/02/2012

. JOM MAIN SUDOKU !

Assalamualaikum,readers !



lame gile tak update blog. ade yang rindu tak? kalau rindu, g post kat group FB cakap rindu HATI QASEH. hehe. gurau jek :P . mood nk update tak de la 2 3 hari nih. huhu. okeh. abaikan. aku ni kalau mukadimah memang fail ! haha

korang tau ape tu SUDOKU? sape pernah main SUDOKU? sile angkat hidung. ngeh3. aku start reti main SUDOKU mase sekolah dulu. mase Form 5 kot. ade kawan ajar. tapi tak addict sangat. sampailah kerajaan bagi baucer buku. haha. aku beli buku sudoku sebuah. 1 hari je dah habis main. bukan aku sorang je tau main. angah,adik ngan abah pon main same. memang seronok. haha. hari tu aku beli ag 2 buah. belum habis ag. yang buku putih tu sangat susah. huhu.

cara main die senang je. dalam 1 kotak besar hanya ade sekali je no 1 sampai 9. same jugak ngan row & column. hanya ade sekali je no 1 sampai 9. faham? kalau tak faham,korang boleh google. jomla pakat start main sudoku nih. serius best ! boleh buat otak korang jadi cergas. takdelah asyik nak tido aje. haha


2 comments: