Pages

18/02/2012

. Aku terima nikahnya....

assalamualaikum,readers!

menaip dengan keadaan hingus meleleh! haha. pengotor betol yana ni ! hari ni aku kena selsema. wuwu.

okeh. meh nak cite. pagi tadi pas subuh aku tidur balik. bangun pon bile miss BFF, dalilah, kejutkan aku. ajak g berenang kat swimming pool. kul 9. bukan main semangat ag kitorang pergi kolam renang. sekali sampai sane tutup lak. wuwu. under maintainance :(

so, kitorang kol wani suh siap-siap. nak kuar. sebab semalam dah plan nak pergi beli buku guna baucer buku 1 Malaysia. ecelli aku dah guna RM100 mase cuti sem ritu. buat beli buku adik aku yang nak PMR. hee. baik tol aku. kakak contoh ! kitorang pergi BADAN kat Angsana. ramai gile orang. 

aku memang plan nak beli 1 buku ni. buku yang paling laris dijual. bukan LA TAHZAN. buku tu aku dah ade. dapat adiah mase Form 5. hee ~ aku cari kat tempat yang bese die letak buku-buku terlaris. dekat sejam gak aku pusing-pusing kat situ. siap mintak tolong dal. ingatkan dah habis. last-last aku tanye orang yang keje kat situ. cess ! dekat rak upenye. ade 6 buah je mase tu. aku pon terus ambik. hehe. pastu cari barang-barang lain. jom tengok aku beli buku ape :)




ni la yang aku borong tadi. buku solat jamak, solat istikharah, solat tahajjud, doa-doa pelajar, dan tak lupa sebuah novel HLOVATE ! CONTENGAN JALANAN! hehe




dan ni lah buku yang aku tercari-cari tu..
persediaan untuk kawen. lalalla..




No comments:

Post a Comment