Pages

05/02/2012

. Untukmu si CARTA HATI

dear hubby,
teringat lak seawal kite kenal dulu. kite kenal pon melalui kengkawan. melalui facebook. ala. macam lagu cinta mukabuku tu :)

pastu sebulan gak kite jadi kawan. last-last saya pilih awak jadi carta hati saya kan, sayang?

untukmu,si carta hati....


Engkau duduk di situ
Diam tersipu malu
Mahu mendekati aku

mula-mula kite start balas komen. pastu ym. yang kelakar, masing-masing taknak mengaku rindu kan?

Aku mulai resah
Hati ku jadi kebah
Melihat diri mu aku rebah
mase first time kite bertentangan mata,jumpe depan-depan, jantung ni laju je. rase cam tak percaya je kan? mase tu pon hampir clash. yela, dah kapel 4 bulan tapi tak pernah jumpe. hee ~ bile dah jumpe,terus terjatuh hati. jatuh sayang.

Tapi hati ini kuat menyatakan
Kau terkini duduk di carta hati
lagu cinta kita bermula
dari mata turun ke jiwa
dari teman menjadi cinta
dan berjanji untuk setia
sehidup semati kita
menjanji kan bahagia
untuk kita berdua selamanya
macam-macam dugaan datang. kadang-kadang kite hampir putus asa. tapi, Alhamdulillah. Allah permudahkan jalan untuk kite kan,sayang? api pasti dipadamkan oleh air. alhamdulillah. awak terlalu bertolak ansur. antara kita, sentiasa berusaha untuk selamatkan hubungan ni. hanya kerana satu janji. janji untuk menjadi yang halal antara satu sama lain.

hmmm----
hoo---
lalala----
hmmm---

jangan engkau jangan pergi

jangan tinggal ku sendiri
jangan tinggal kan carta hati

kau janji kan bahagia

ku janji kau tak terluka
teruslah berada di carta hati kita

lala---

hooo---
lala---
hmmm--


Alhamdulillah. awak, mak dan abah saye dah bagi green light. dan restu hubungan kita. saya bersyukur sangat. dan saya sentiasa menanti waktu itu. waktu saya dinaikkan pangkat yang paling tinggi bagi seorang wanita. terima kasih sayang...

p/s :

b, entri ni untuk b. khas untuk b. sebab b cakap b suke kalau qaseh buat entri untuk b :)



1 comment: