Pages

26/03/2011

SINGLE IS BETTER !

ouch,tajuk memang mintak pelempang ngan incik boifi. haha. iklan jap~ esok (27/3/2011) incik boifi nak datang. hehe. happy seh !

2 hari lepas aku pergi interview kuota pengetua kolej. nak dapat stay kat kolej same la nih. malas pindah kolej. t jauh dari fakulti. huhu. semalam semak dapat ke tak. mestilah dapat. kalau tak dapat memang aku bako pejabat kolej. haha.

dan tadi aku check kat aims. yuhuuu !! dapat bilik single lagi. ecelli, sepanjang aku duk UTM ni, mase 1st year jep aku duk bilik double. haha. memang silonok siak weh duk bilik single. bilik bersepah pon tak de orang kisah. tapi, jadi prob bile nak bangun pagi. so, percentage nak ponteng claz pagi memang tinggi. haha

nak bukti? hah, tengok gambar kat bawah ni :-





yes2 ! haha..Alhamdulillah ~ sem depan nak apply blok n bilik yang same la..huhu



No comments:

Post a Comment