Pages

16/03/2011

. OH, MELAKA !

cite ni sebenarnye cite lame. dah basi kot. tapi, nak cite gak. hehe.

hari tu, 25/2 - 27/2/2011, aku join program anak angkat anjuran kelab aku dengan kerjasama penduduk kampung Belimbing Dalam, Durian Tunggal, Melaka. ok, aku tak tipu. aku memang suke program yang macam ni. ni kali ke-2 aku join program anak angkat. yang 1st dulu kat Melaka gak. kat kampung Paya Rumput. memang best ! pengalaman tak yah cakapla. rugi wo sape tak join program camni. mase korang kat U gini je la nak join program cenggini. t dah keje, tak denye dah program gini. haha. jom2 tengok gambar. tapi, aku upload sikit je la. internet slow. kalau nak banyak, ade aku letak link kat bawah gambar yang paling last. check it out !


hari first ~









hari second ~











naik cruise :)








hari ketiga~







jalan2 keliling kampung :)


makan tebu :)




lagi gambar dan info boleh lihat :



No comments:

Post a Comment