Pages

11/03/2011

SAYANG KAMU SANGAT2 !

ok, busy kemain yep sekarang. tambah ngan keadaan kesihatan yang agak meruncing sekarang. bangun sket dah jatuh. makan sket dah muntah. berat pon dah turun mendadak. cam mayat hidup pon ye. huhu

nak gtau mak, memang konpem tak mau. nanti mak susah hati ( baik tol dapat anak cam aku. hihi ).. padahal takut mak membebel sebab tak jage kesihatan. ok, ngaku awal2, aku bukan seorang yang pandai jage kesihatan. bile sihat, aku kan buat mcam2. walau aktiviti tu di luar kemampuan aku =.=

balik pada tajuk. dalam duk sakit-sakit aku pon, sempat lagi fikir sal blog. maap ye. internet sangat 'laju'. nak bukak FB pon xdapat. semalam mase tunggu nak test mak call. ouh, neves u. takot dapat berita ade orang masuk minang (sile lempang budak tak sedar diri ni. haha !). mak cakap ade check sampai. aku tanye, check apekah? mak pon kasi detail. aigoo ! haha. terima kasih nuffnang ! lebiu. muahx muahx. akhirnye sampai gak cek yang aku nak tu. haha. dapat gak la aku beli wedges sepasang lagi. haha

terus mood nak jawab test berbunga-bunga mase tu. haha. sengal ! padahal langsung tak study. haha. hope result okes. tak sabar tunggu mak bank in duit tu ahad ni. hoooreeeyyy !!!



notakaki :

ngah mood cite korea
OH, MY LADY !



1 comment: