Pages

02/10/2014

PROTON IRIZ sekacak nama

.Assalamualaikum.



Proton dan Malaysia memang tak dapat dipisahkan. hehe. jujur aku cakap, aku bukan peminat proton. aku lebih minat perodua. sebab kereta proton tak de yang menarik minat aku. dulu la. sampaila proton kelurkan Suprima. mak aihhh. segak hoiiii. tapi untuk gadis petite macam aku ni sangatlah tak macho bawak suprima yang gedabak besar tuh. jadi aku kecewa lagi. sobbbsss


nak dijadikan cerita, sejak minggu lepas, iklan proton selalu sangat bertapa kat blog aku. pastu duk promote produk baru dia aje. namanya IRIZ. fuhhh ! warna ijau sangat kacak walau ada warna lain. dan saiz dia bagi aku memenuhi kehendak aku la kan. mohon si jantung hati buat suprise anniversary bagi IRIZ sebuah. nak no plate terengganu ye. miahahhaha !















Kacak,kan? siap nak hidup enjin pakai tekan je button tu haa. tak payah susah-susah mengagau bila gelap cari mana lobang nak masuk kunci. haha. mengata diri sendiri :p Angah aku cakap smart gak iriz. die pergi tengok kat showroom hari tu kat shah alam. nak pegi jugakkkk T___T


korang nak tau banyak lagi pasal IRIZ ni boleh tengok link ni ---->  https://www.betulbetulonz.com.my/




** terima kasih proton untuk CPUV iklan ni. duk lama-lama tau :)




1 comment: