Pages

09/02/2014

. Pau Kukus yang Gebu

.Assalamualaikum.


konon nak kuar tengahari tadi. konon la. tapi cuaca mak aih. panas bahang kau. nak bukak langsir pon aku tak sanggup. sampaikan aku tanye laki aku, terbakar tak baju yang aku jemur kat luar tu? laki aku ingat aku mengigau. kikiki.jadinya tangguh petang sket. sampai sikarang le aku laki bini tak lunch laginye. idok le laponye. dahaganya bergelas minum air. sob sob sob.

mane tak lapar, breakfast pun kul 10 pagi. tunggu suami celik mata dulu. haish. weols breakfast pau kukus je. semalam gigih pergi beli kat giant putra heights. favourite pau aku. pau kacanggggg ! ni aku nak suggest kat korang, dalam banyak-banyak brand pau aku suke jenis kart's ni. bagi aku harga biasa je. aku kalau makanan tak berapa nak berkira sangat kalau sedap. kalau sedap hokkey. haha

pau dia aku boleh cakap two thumbs up ! super sedapppp. gebus,mulus,lembut. bile makan tu, even dah sejuk pon sedap lagi. inti meleleh. sedap. habis 6 biji aku laki bini makan. pekena pulak teh o panas. memang power la. sodapppp !!


haaa. ni la pau yang aku beli tu.


nasib baik sempat snap before suami bangun. kalau tak die terus bedal.hahaha !

selamat membeli ^___^



3 comments:

  1. tak pernah try lagi makan pou segera nie..
    hehe...

    ReplyDelete
  2. tengok tajuk je dah boleh fefeeling mencair dalam mulut. hihi

    ReplyDelete