Pages

26/02/2014

. Big Bad Wolf vs Tetamu Istimewa


.Assalamualaikum.

fuhhh ! busy weekend. baru sempat nak update hari ni. sebelum tu nak wish TAHNIAH !!! untuk sahabat baik aku, Puan Afee, for her new born yang dilahirkan semalam (26/2/2014) jam 3.35pagi :) !! baby boy merangkap anak angkat aku. eh? hehe. aku dah tau name baby MH tu. tapi tak leh reveal. kena umi afee announce dulu baru aku gtau. btw, selamat berpantang, afee ! peluk cium untuk anak angkat mama yana. muah muah ! nanti baby balik puncak alam, mama yana & papa jie kidnap ye. kikiki

orait, meh balik pada entri asal. weekend hari tu, aku dan suami memang tak lekat kat umah. kuar aje. hihi. yela, weekdays kerja. tak sempat nak dating. jadi, sabtu hari tu aku ajak pojie pergi pesta buku, BIG BAD WOLF kat the mines,Serdang. wahhh. macam nak gile masuk dalam tu. menyesal tak bawak trolley bag. hihi. pojie yang kononnye tak nak beli pape pon grab jugak buku. cam biasa la, buku pasal BOLA. aku tak payah cakap. memang banyak aku borong. 

harga asal RM20++ jadi RM5. sape tak suka weh? haha. ambik campak dalam kotak. dah penat, g bayar. tapi tak puas sebab sekejap je pegi. kul 11 pergi kul 1 lebih dah kena balik. pojie kena g keje kul 3. huhu. terpaksa la balik awal. plus aku ada hal lain yang nak diuruskan untuk majlis belah laki nanti. hehe


ni hasilnya... ^__^

pojie balik keje je, terus ajak g Alamanda nak beli barang sikit sebab ada tetamu istimewa datang dari Kota Kinabalu gitteewww. hehe. sekian lama tak jumpa akhirnya dapat jumpa gak tetamu tu :) 

tapi kan..haha. aku ngan pojie sampai je kat umah, tetamu tu pon sampai. tak sempat nak mandi hape. alahai, tak senonoh jumpe tetamu muka selebet. hihi. tetamu tu sampai dalam 9.15 malam. tetamu tu ialah, abang aizat senior aku mase mrsm lipis, his wife kak kida, adik abg aizat, bihah, dan my anak buah, aqra aqilah yang omellll !!

first time jumpe kak kida mase kenduri kat umah die. pastu start rapat. then malam tu second time jumpe. hihi. memang wondeful moment tol. paling adorable, baby aqra omel tu. seronok layan die. sebab aqra tak nangis bile orang pegang dan sangattt aktif. pipi bambam. ase nak gigit je. hehe


tak sabar nak ada baby sendiri.eh?

terima kasih kak kida,abang aizat, bihah & aqra sebab sudi datang umah. maaf diatas segala kekurangan kami. nanti yana & pojie g KK, kitorang g umah ye :) till we meet again !





1 comment: