Pages

21/02/2014

. Novel yang BEST !!

.Assalamualaikum.

dari zaman anak dara sampaila jadi bini orang, aku memang kaki novel tegar. kalau dah hadap novel, sian suami terbiar. haha. candy crush la dia. tiap-tiap bulan mesti ada novel yang aku beli. tapi, yang ada ngan aku sekarang, 3 buah je novel. lagi 1 , aku rase adik aku pinjam. Adam Hawa 2. tak habis bace lagi. bukan tak best, tapi aku duk terbayang-bayang pelakon dia. tak feeling langsung ! hahaha ! yang lain semua kat umah kat terengganu.



ni antara novel yang ada ngan aku. aku baca sambil nangis pastu stress sorang-sorang sebab bengang ngan watak-watak jahat dalam novel ni. haha. bangang abadi betol. Hingga Ke Akhirnya tu sambungan novel Akhir Sebuah Cinta. memang feeling habis ! punyela tamak haloba, aku beli 2 sekaligus mase tu. pastu minggu lepas aku beli Lafazkan Kalimah Cintamu. Kulit Novel nampak macam novel yang boring, tapi once kau dah bace, dada kau boleh sesak sebab sakit hati. memang super duper BEST !! yang ni MUST READ ! 

aku tak nak letak sinopsis. kalau nak tau sangat citenye, g kedai buku, bace sinopsis kat belakang buku tu. FREE je. hehe :)

kalau aku jual novel-novel aku yang berlambak kat umah tu dengan harga yang berpatutan, agak-agak ada yang nak beli tak? kalau ada, gtau ye. komen ke, tak pon PM kat page FB haa. gittuuu :)



No comments:

Post a Comment