Pages

15/03/2012

. SELAMAT PENGANTIN BARU :)


 ok, ni antara entri terkumpul aku. sori, lambat sangat update coz mase tak mengizinkan. plus internet tetibe je jadi 'sopan'.

first, aku nak wish SELAMAT PENGANTIN BARU for my ex-senior mase kat MRSM KUALA LIPIS dulu. hee ~ his wedding on 10th MARCH 2012.

mase sekolah dulu, aku tak pernah bercakap pon ngan die. aku anti kot ngan batch die. hahahaha ! tapi, kebetulan kitorang 1 u. tu pon dapat tau pas ade reunion untuk ex-LIPIS yang duk skudai. tp aku tak dtg pon. hehe. and since that la aku jadi baik ngan die.

and now, die dah selamat bergelar suami. his wife sangat2 sporting ! before diorang bertunang ag kitorang dah mesra. sampaikan aku anggap die dah macam kakak aku. so, susah macam mane pon, aku mesti cari mase nak datang diorang nye wedding.

patutnye aku datang ngan incik hubby. tapi, die tak dapat datang. so, aku pergi ngan faiz & mar je. before tu, kitorang ade camp kat mersing. nantila aku update ye. so, kitorang gerak dari Mersing kul 2 ptg. kul 4 ptg baru sampai. frust sbb tak sempat nak bergambar mase abg aizat pakai baju army yang kaler putih tu :(



abg aizat & kak kida :)


abaikan aku yang pendek  T__T


kitorang datang sekejap je. tak ley lame2 sebab faiz penat, 2 hari berturut-turut drive jauh. esoknye die nak g Batu Pahat lak. btw, aku happy sangat2 dapat jumpe diorang even tu first time aku jumpe kak kida. kak kida sangat cantik !

abg aizat & kak kida ,

selamat berbahagia hingga ke syurga :)


1 comment:

  1. wow tema merah..sama dgn majlis amy nanti..heeheh

    ReplyDelete