Pages

16/03/2012

. Kem Pro 2012 - Pantai Pasir Lanun, MERSING

selamat tengahari,peeps !

entri lepas aku ade cite aku g kenduri kawen dari mersing,kan? aku g mersing sebab ade kem under kelab Smart Camp. ye ye je kem pro. dah macam camping pon ye. haha. buat hal masing2 kot. memang fun gile ! tapi sedih coz aku pegi 1 mlm je. tu pon jumaat malam baru sampai sane. sampai je terus makan. pastu main game. kejar & tangkap. haha. and mase men game tu ade 1 'peristiwa' yang memang akan dikenang la..hahaha. hanya kami yang pergi je tau :P

aku tak nak cite panjang. jom tengok gambar. gambar banyak aku amik dari facebook kawan aku. hehe




iklan sweater incik hubby. ni sejuk gile. subuh hujan lebat. wuwu. habis banjir khemah :(


ngan mar my BFF. hehe. berjalan2 di tepi pantai waktu pagi :)



main bola tampar sampai habis merah tangan. last main mase form 4 dulu. haha








gadis dapur




nak tengok aksi diorang ? klik video bawah ni :






makan2 waktu pagi :)


yang ni aku tak join. diorang buat petang. tracking :(


ini juge :(








sedih sebab tak dapat join sampai hari last. tapi korang memang best la ! semua legend. haha. harap2 pasni ade lg :)



No comments:

Post a Comment