Pages

22/11/2011

SEMANGAT BOLA PUNYE PASAL




assalamualaikum,semua!

entri ni sebenarnye dah duk dalam draft dari semalam ag. nak update semalam, tenet lak tetibe putus an. nak update pagi tadi, memang tak menyempat la. celik mata je terus kuar. haha. yang sal kuar tu, nanti la aku update :)


semalam 1 Malaysia duk heboh kite menang bola. hooreyyy ! boo indooooo !! tu la,main kotor sangat weh. siap ade aksi melucah ag. agagaga. yang takley blah, Bonai selalu duk sentuh2 jaring gol. jampi ke ape weh. pastu die ngan Diego selalu je cedera. pondan tol la. ape baran weh main camtu. hoo~

mula-mula aku ngat nak tengok kat bilik je. pastu tetibe tenet putus. aduh. gelisah semacam dah ni. then, tetibe ade dak kelab aku, ajak g tengok bola ramai-ramai kat DSI, UTM. fuh, aku ape lagi. jom aje la. mase kitorang sampai, indonesia dah 1 gol. wah. mase ni dah neves amat. tapi tetap yakinlah. gerak hati aku kuat cakap, MALAYSIA menang. semangat seh aku. siap pakai jersi mesia yang warne kuning ag. ingat nak cat celoreng kuning itam kat muka. tapi takde cat. agagaga. aku rase aku paling bising tengok bola. hehe. dah name tengok bola. mestilah bising. haha

paling aku takley lupe, mase penalti. yang gol last tu. badan aku dah memang sejuk 1 badan la kan. tangan menggigil weh. neves tahap gaban. sekali..... GOL !! terus melompat aku. berair la gak mata. tapi,cover la weh. jatuh saham aku kang. hehe. aku tak nafikan, permainan Fakri agak hambar malam tu. tapi, aku tak suke la, bile ade yang duk salahkan Fakri. yela,die pon manusia. mesti ade time tak berapa nak ok. bagi aku die wira. die banyak tolong mesia ke final. ye dok, fakri? hehe


jom tengok gambar-gambar kitorang :-P














MALAYSIA BOLEH !!



No comments:

Post a Comment