Pages

16/11/2011

Makhluk Comel



hari penat.
petang tadi ade oral TECS. ala.macam speaking MUET tuh. damn seh tadi. patotnye kitorang sesi kul 2. tapi,entah camne tak pasal2 jadi sesi kul 3.30. huh!

habis je oral TECS, aku,dal & wani pi kuar. g umah dal lu. pekena teh ngan tamosa dulu. pas solat asar,dalam kul 5.30 gitu ah. kitorang g Giant. beli barang sket. hehe. kat Giant tu kan ade kedai pet. pastu, sesaje lah singgah. masuk-masuk,tengok ade 2 ekor makhluk comel.euuwww~ aku geram gile seh. rase nak kidnap je. agagaga. sumpah comel weh. KUCING PARSI. muka kemek. haha. aku tanye lah harga.omakgak! RM 680 ! fuhh~ sekadar pandang-pandang jeling-jeling je la aku kat kucing tuh. wuwu. mahal gile :(




time kasih incik gugel :)


ade sape-sape nak bagi kat aku tak kucing parsi?


No comments:

Post a Comment