Pages

10/11/2011

. Dapat jersi lagi :)


assalamualaikum.
& selamat pagi,readers !

aku masih lagi dalam mode penat sebab kul 10mlm semalam sampai UTM. dan aku juga dalam mood happy sangat-sangat sebab secara tidak sengaja aku dapat bukak balik blog lame aku. hehe. memang gembira amat sangat. dan masalah sekarang camne aku nak handle 22 blog nih. 22 aku sayang woo..so,semalaman gak aku berfikir. & aku dah buat keputusan. blog Hati Qaseh ni, blog untuk aku berjiwang-jiwang jep. cite pasal incik hubby bagai la. hehe. blog ag 1, pasal life aku.

....................................................................................

okeh. balik pada topik. hari tu before aku balik cuti raye aji, incik boifi cakap die ade post sumting kat aku. dan dan je die pos ke alamat rumah aku yep. buatnye tak sempat sampai b4 aku balik UTM,camne? huhu..dahla tak gtau barang ape yang die pos.memang curious lah. bile aku buat-buat merajuk baru die gtau klu. just cakap baju hitam putih.tp,aku dpt agakla ape kan..dah hati aku kat die..hakhak

maka,hari selasa petang sampailah bungkusan tuh. aku pon bukak la.OMG! betol pe aku jangka..hehe..incik hubby bagi aku jersi ganu. aku pon ape lagik,show off la kat adik bongsu aku. haha. die jeles seh ! xpe, t adik paw le abg ipar adik yep. ops! bakal abg ipar ler! haha



dulu die dah bagi aku jersi mesia. klik SINI.

mase gtau mak aku incik hubby post sumting kat aku, mak aku siap usik ag. huhui --->


aku : mak, pakwe along ade post adiah ke along.nanti mak mintak abah amikkan eh
mak : pakwe-pakwe.bile nak nikahnye?
aku : erk...@____@
mak : along serius ke ngan die?
aku : senyum :)   ....
mak : bile nak bawak jumpe mak ngan abah?
aku : insyaAllah tahun depan. hehe


peace ! :)




2 comments: