Pages

12/04/2011

KAWAN vs KEKASIH




maaf sebab kadang-kadang tetibe rajin hari-hari update, kadang-kadang berhari-hari update. minggu ni sumpah busy. turun naik HEMA. meeting & discussion sane sini. huhu. entri ni dah lame aku nak update. tapi tak tertaip. tak sempat. simpan dalam hati je la..huhu. ni pon curi2 update sebelum g meeting :(



aku nak tanye korang, antara kawan dan kekasih, mane korang pilih? mesti ramai yang cakap pilih kawan-kawan kan ? yela, sebabnye, persahabatan tu lebih penting.

haa~ sebelum couple bolehla kau jawab macam tu. bile dah couple? hampeh~ cakap tak serupa bikin. leh kire ngan jari je berapa orang yang betul2 pentingkan persahabatan. aku bukan main cakap je,ok? aku cakap based on my experience. pernah jadi kat aku dulu. tapi, tu dulu. dengan yang dulu. sekarang dah tak. aku sayang kawan aku lagi :)

susah senang,diorang tempat aku mengadu. aku banyak songeh pon, dorang still kawan ngan aku. kalau aku macam-macam ngan pakwe aku, mau die tinggalkan aku. huhu

nasihat aku, pada korang yang ade pakwe or makwe, sile jangan sayang pasangan korang lebih2 selagi belum ade ikatan yang SAH ! nanti die tinggalkan ko, barulah nak cari kawan ko balik. baru terhegeh-hegeh menyusahkan kawan ko tu. faham ?

nak siap g meeting. chow dulu !


No comments:

Post a Comment