Pages

02/04/2011

.1 PENGAKUAN.

ah~ pedulikan ape orang cakap tentang aku. dah adat dunia. ade orang benci kite. tapi, mesti ade yang sayang kite jugak. yup ! aku bersyukur sangat ade boifren yang baik hati. yang sentiasa dengan aku. biar jauh di mata, tapi dekat di hati. :)



. AKU MENGAKU.

aku rindu sangat kat die. kalau dulu, aku tak pernah rase rindu kat die. dulu rindu hanya pada mulut. tapi, bukan pada hati. mungkin sebab dulu belum officially dating lagi kot. hehe. sekarang, hari-hari aku tengok gambar aku dan die. tak sabar nak jumpe lagi ngan die.....

. SORRY, KALAU ENTRI NI BUAT KORANG RASE NAK MUNTAH.


3 comments:

  1. yerr!! memo tak tahu new update upe nyer. cik yana ada hbby!! hehehe. :)

    memo single lagi. :P

    ReplyDelete
  2. huhu...dah lame syg :)
    dah 4 bulan pon...
    aik? memo dh clash eh?

    ReplyDelete
  3. haahha. jeng jeng. memo kan belum kawen lagi, maseh single laaa. :)

    ReplyDelete