Pages

10/02/2015

. ArtSphere Seri Kembangan

.Assalamualaikum.


fuhh, bersawang bloh. dah nak 2 bulan tak update. ampunnnn. busy sangat. hehe. rasanya blog ni dah jadi blog tempat aku cerita pasal jalan-jalan je. sebab tu je bagi aku story yang best. entri kali ni pasal jenjalan bulan 1 hari tu lagi. tapi biasalah, kalau dah duk jap lagi lah, jap lagi lah, memang tak laaa nak update. haha !

sape pernah pergi laman seni seksyen 7 shah alam? ngan yang dekat kg.cina terengganu & pulau pinang tu? p.pinang aku tak pernah pergi lagi. yang lain aku dah pergi. sape yang suka pergi tempat-tempat gitu ni aku nak share tempat baru. tapi baru sangatlah laginya. dekat ArtSphere , Seri Kembangan. haha. pegi sana just nak ambik gambar je. sebab tak de ape lagi. tengah renovation lagi haaa. 






























memang seronok sebab mak,abah ngan adik datang dari terengganu. tu yang bawak g jenjalan. nak g shopping mall memang tak syioookkk le nak lepak-lepak ngan family kan. nak g jauh-jauh takut tak sempat sebab malam tu mak ngan abah malam tu nak naik bas dah. next plan mak abah datang bawak g ladang ostrich kat PD lak. hahahha !







p/s :

siapa curi gambar, aku tak maafkan kalau tak mintak izin! hari tu ada orang curi gambar dari blog aku langsung tak mintak izin tak mintak maaf apa. aku tak halalkan ! faham?






1 comment: