Pages

11/05/2013

. You make my day :)



Assalamualaikum,ollsss !!

petang tadi kenkonon semangat berkobar-kobar siap nekad malam nak tido update incik belog dulu. tapi sebab leher + tengkuk ni terkehel. eh? tak.masuk aku, sakit sangat sebab petang tadi tidur camne tah,bangun2 kepala jadi teleng. haha !

so,dahku mempersembahkannn sekeping gambar untuk tatapan kalian yup. gambar masa aku konvo hari tu. 7/5. sekeping dulu. yang lain nak kena tapis.kahkahkah. nanti bile dah kureng kesibukan, aku cerita.mesti cerita. sebab i met my gorgeus fren, neyda surihani ! hiii. korang g taip name die kat youtube. hoho. gambar kitorang dalam henpon aku. tak sempat nak transfer ag. busy sebab tarikh eday aku dah dekat. ops -.- terhabaq pulok dohhhh.

saje taruk gambar ni.haha.maap,muka letih sebab cuti-cuti konvo.tudung pon senget benget dah.mortar board tu berat ok? terlucut je.wuwu


ok.sekian sahaja karangan pendek memalam buta gini. nak tido dah haaa...nuniteee !!





No comments:

Post a Comment