Pages

01/05/2011

SI DIA BAGI JERSI MALAYSIA :)

ok, hari ni maksudnye (30/4/2011) incik hubby datang JB. walaupun ngah musim exam, nak jugak jumpe. hee ~ die yang nak. yela, pasni susah nak jumpe.aku ade praktikal. tambah cuti lame. huhu.

ni kali ke-2 kitorang dating secara rasmi. memang gembira sangat. rindu wooo ~ dan yang pasti, memang kan ade kejutan yang die kan buat. adui ~ lemah jantung aku dibuatnya. huhu. takpe2, romantik tuh.

tadi mase die hantar aku kat blok, die kuarkan 1 plastik. aku dah pelik. ape lagi la yang die beli untuk aku nih. sekali die kasi plastik. hah, amik kau !



JERSI MALAYSIA , ok !!!!

sumpah aku rase nak melompat cam orang gile. suke sangat weh. aku tak de jersi pon lagi. first time dapat nih. patutla die beria suh aku pakai jersi esok (1/5/2011) mase nak kuar. haha ~ tak sangka. aku tak pernah bagi ape-ape kat die. huhu. rase cam bersalah lak :(

teringat lak yang mase first date kitorang. mase die nak naik bus. die kasi couple mug. sangat terkejut :)
thanks, my dear. ILYSM !



ni couple mug yang die kasi :)




2 comments: