Pages

21/01/2011

20 JANUARI 2011

fuh~ bersawang blog aku. adeh,sori yep. tak sempat nk update. plus tak de idea. haha. 20 jan ritu birthday cik nisa aka bff aku. mulanya tak de pape plan pun. yela, esoknye ade quiz sains kejut. dan kebetulan mase birthday cik nisa tu, cuti Thaipusam. so, memanjakan diri kat katil je la. cik nisa lak balik umah. demam katenye. yeye je ko, nisa. haha

pas aku habis je lunch ngan 3 blogger, ieqa, afi ngn adah, aku terus balik bilik. baru je nak bukak tudung, cik nisa mesej ajak shopping sebab die dapat diskaun kat silver planet. aku on je la. haha.. tak banyak pon beli. cik nisa beli kasut sepasang ngan kemeje sehelai. aku lak beli kasut ladies sepasang ngan seluar slack sehelai. mula-mula kitorang g angsana je. pastu tetibe kad ahli Voir cik nisa boleh guna kat butik Voir je. ape lg, pecut g Jusco Tebrau ah. pas jenjalan, cik nisa belanja makan kat Kenny Rogers. ouch, ni yang sayang u lebih ni, nisa! hahaha



ni baru pas order


banyak tol pilihan



cik nisa order banana muffin, aku order vanilla muffin



ni aku punye..cedapppp



cik nisa punye !!



muka lapar. tapi makan tak habis..haha



my new shoes !! cik nisa pilihkan..hehe



HAPPY BELATED BIRTHDAY, NISA !
aish. nasib baik ko demam. kalau tak,
mandi telur + tepung la..haha


1 comment: